Trecem și ne trecem crezând că orice poate fi înlocuit, reparat, că ceva mai bun ne așteaptă la orice colț de stradă. Rafturile magazinelor abundă în produse în care găsim fragmente din visurile noastre. De aici și mult abuzata sintagmă “Ikea people” pe care Antica Hair Studio încearcă să o evite oferind o altă perspectivă asupra felului în care ne definim prin alegerile pe care le facem. Credem în estetică și autenticitate, în calitatea lucrurilor de care ne înconjurăm și subliniem una dintre cele mai importante lecții pe care am învățat-o în domeniul nostru de activitate: imaginea interioară este fructul celei exterioare și nu invers. Ni s-a întâmplat să cunoaștem oameni triști, frumoși la exterior, dar niciodată oameni aratând uimitor și triști. Pentru că a avea grijă de tine înseamnă injectarea metaforică a dozei zilnice de încredere, optimism, iubire.
A avea grijă de tine înseamnă a-ți cunoaște vulnerabilitățile și a le transforma în puncte forte. Nu a le înlocui, precum se obișnuiește într-o societate de tip consumerist. Nimic din tine nu poate fi realmente înlocuit fără consecințe. Poate fi îngrijit, atent modificat, îmbunătățit, dar e imposibil de schimbat cu ceva nou, doar transformat în alt-ceva. Pentru că tenul nostru, părul nostru, unghiile pe care le avem suntem noi, suma alegerilor și a trăirilor acumulate în timp. Un dar a cărui responsabilitate o dobândim încă din anii în care începem să ne cunoaștem.
Căderii în superficialitate i se opune ferm evoluția produselor profesionale din domeniu, precum și a tehnicilor de hairstyling ce îmbrățișează un sincer devotament în analiza și înțelegerea frumuseții în prezent. Mai devreme sau mai târziu, ne confruntăm cu situații în care nu știm cum să reacționăm și să acționăm atunci când podoaba capilară suferă sub presiunea factorilor externi sau este degradată de multitudinea sesiunilor/produselor pentru coafat. Echipa Antica Hair Studio oferă atât răspunsuri, soluții, tratamente, cât și menține un dialog permanent cu cele care apelează la serviciile noastre. Cel mai important lucru este că îi învațăm pe toți cei care cred într-un nivel superior al calității serviciilor să găsească limbajul esențial în decriptarea mesajelor pe care părul le transmite. Diferența dintre Ikea people și consumatorii de experiențe premium nu este reprezentată de bugetul acestora, ci de perspectiva asupra vieții. Cei dintâi cred că orice poate fi înlocuit oricând, oricum. Se mulțumesc cu lucruri care arată bine temporar, dar nu sunt și bine făcute. Antica Hair Studio redefinește experiențele premium în domeniul hairstylingului și se opune mediocrității prin trei lucruri: savoir, savoir-faire, savoir-etre. Iar acest lucru nu se supune efectelor duratei.